Top
2014: a rúzs éve – Szépségportál
fade
1968
post-template-default,single,single-post,postid-1968,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,tribe-no-js,flow-ver-1.3.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

2014: a rúzs éve

2014: a rúzs éve

Ha lenne egy nagy szépségipari trend, az a rúzs lenne.

A Huffington Post cikke szerint a körömdíszítés a múlté, amit a The NPD Group Inc., az Amerika TOP 50 cégei közé tartozó piackutató vállalat statisztikáira alapoznak. Az eredmények azt mutatják, hogy 2013-ban több nő vett rúzst, mint valaha, ami két számjegyű növekedést eredményezett az értékesítés nyereségében.

A rúzs eladások együtt növekedtek a körömápolási termékekkel, és a szépségipar 2013-ban a körömlakkokra koncentrált. 2012-ben az eladott körömlakkok mennyisége 32 százalékkal nőtt az előző évhez képest. Így körömipar a szépség szegmens leggyorsabban növekvő üzletágává vált, előre vetítve a forgalmazó és gyártó cégek számára, hogy 2013-ban a körmökre kell fókuszálniuk.

De 2013-ban mégis a rúzs lett a nyertes. “Az ajkak az új körmök” – mondta Laura Weinstein, a Sally Hansen és NYC New York Color marketingért felelős alelnöke.

Ez az jelenti, hogy 2014-ben, a kedvenc smink cégeink még több ajkakat érintő terméket fognak a piacra dobni, a rúzsoktól kezdve olyan termékekig, melyekre eddig nem is gondoltunk (és talán nem is lesz rájuk szükségünk, de úgyis megvesszük őket…).

Te is egyetértesz azzal, hogy 2014-ben a rúzs lesz az év trendje, vagy mást tervezel a külsőd kapcsán?