Top
Ha június, akkor MakeUp in Paris! – Szépségportál
fade
4312
post-template-default,single,single-post,postid-4312,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,tribe-no-js,flow-ver-1.3.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Ha június, akkor MakeUp in Paris!

Ha június, akkor MakeUp in Paris!

Ha június 10-e tájékán Párizsban jársz, látogass ki a MakeUp in Paris rendezvényre, az elsőre Európában, amely kifejezetten a sminkről szól.

 

Az idén ötödik alkalommal rendezik meg a MakeUp in Paris nagyszabású rendezvényt. A június 12. és 13. között, a francia főváros ad otthont a vásárnak, amely kizárólag egyetlen téma köré csoportosított tematikával várja a kiállítókat, az üzletembereket és a látogatókat. A fő téma a smink, annak minden aspektusa, a kutatás-fejlesztéstől kezdve az értékesítésig, a láncolat minden elemével foglalkozik.

Konferencia, konferencia hátán

A rendezvényen nem csak bemutatók, illetve standok lesznek, tizenkét konferenciát is tartanak. Ezek témája széles spektrumot ölel fel, az egyik tanácskozáson például az idegtudományok fogyasztói szokásokra gyakorolt hatását vizsgálják meg; egy másikon a szellemi tulajdonvédelem problémakörét vitatják meg; de lesz fórum a mikrobiológiai védelemről, a blogokról és blogolásról, a japán, a koreai lés a francia smink- etikettről, de még olyan kérdésekről is tartanak konferenciát, mint az intuíció szerepe a döntéshozatalban és az innováció előremozdításában.

Egyre csak nő az érdeklődés

makeup in paris 2013Ennek megfelelően a trendeket befolyásoló fejlesztőktől kezdve, a csomagolásért felelős ágazat szakértőin, a tervezőkön és a beszerzőkön át, egészen a marketing specialistákig, mindenki jelen lesz. Kiállítóként és látogatóként egyaránt.

S ha a tavalyi rendezvényből indulunk ki, akkor nem csak, hogy a sminkipar minden szelete képviselteti magát, kis túlzással az egész világ is. Tavaly összesen 90 kiállító mutatta meg termékeit, szolgáltatásait, ami 12 százalékkal haladta meg az előző évi kiállítók számát. Az általuk elfoglalt terület ennél is dinamikusabban, 25 százalékkal nőtt.

Tavaly 35 országból érkeztek látogatók a rendezvényre, számuk 18 százalékkal meghaladta az előző évit. A legtöbben marketing-specialisták voltak, akiket a k+f-fel foglalkozók követtek. A német, a kínai, a dél-koreai, a spanyol, az olasz és a japán látogatók száma nőtt a leginkább, a koreaiaké a négyszeresére.

 

Rekorddöntés várható

Az idei adatok még nem állnak rendelkezésre, de a szervezők már egy hónappal a rendezvény előtt arról számoltak be, hogy az – az előzetes jelentkezések alapján máris – a minden eddigi rekordot megdönteni látszik. Jelentősen nőtt a standok átlagos területe, 20 százalékkal, s ennek csak az szab határt, hogy a szervezők nem szeretnének olyan növekedést, ami átláthatatlanná, kaotikussá tenné a rendezvény egészét. Inkább a lassú, kiszámítható fejlődés hívei.

 

 

Zsuzsa N. Vadász