Top
Cosmoprof Worldwide 2015 – Vigyázz, kész, rajt! – Szépségportál
fade
4763
post-template-default,single,single-post,postid-4763,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,tribe-no-js,flow-ver-1.3.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Cosmoprof Worldwide 2015 – Vigyázz, kész, rajt!

Cosmoprof Worldwide 2015 – Vigyázz, kész, rajt!

Péntektől négy napon át a szépségipar fellegvárává változik Bologna, ahol megnyitja kapuit Európa legnagyobb kozmetikai vására, a Cosmoprof Worldwide 2015.

 

A jelentős nemzetközi vásáron 2450 kiállító mutatja be 69 országból származó termékét. 24 nemzeti stand várj a látogatókat, akiknek a számát minimum 207 ezerre teszik. A várakozások szerint ők a világ minden tájáról (konkrétan 145 országból) érkeznek, s köztük közel 60 ezer szakmabéli, egyebek között forgalmazó lesz. A kiállítás 90 ezer négyzetmétert is meghaladó nagyságú területet foglal el, s felöleli a szépségipar egészét, azaz az illatszerek és a kozmetika, az egészség világát, továbbá a csomagolást és bértermelést, a kozmetikai szalonok és gyógyfürdők, a haj, a köröm szakterületeit.
Immár több mint negyven éve a Cosmoprof a világ egyik legfontosabb nemzetközi szépség- és kozmetikai ipari bemutatkozási lehetősége, amely az utóbbi időben már a wellness területének is az egyik legjelentősebb bemutatkozási fórumává vált. A rendezvény évről évre lehetőséget kínál egyrészt az üzleti partnerek egymásra találására, másrészt a legújabb trendek, vonulatok megismerésére, az újdonságok, eszközök, szerek, stb. bemutatására és persze sok minden kipróbálására.

A kiállítás mintegy 30 százaléka a parfüméria tematikája köré rendeződik, a második legnagyobb arányt – 20 százalékot – a hajápolás foglalja el. 16 százalékkal képviselteti magát a csomagolóipar, 15 százalékkal a köröm-, 10 százalékkal a szépség- és wellness-, s 9 százalékkal a zöldipar.

A vásár jellegzetessége – amellett, hogy hagyományosan nagy szerepet kapnak az innovációk és az újdonságok – egyebek között az is, hogy szakosított rendezvényeknek is helyt ad. A gyógyfürdők, wellness tematikának egyik kiemelkedő rendezvényeként kerül sor a kétnapos nemzetközi szimpóziumra (International SPA Symposium), amely gyakorlatilag egy kétnapos oktatói program, amelyen a legfrissebb újdonságok titkaiba avatják be a résztvevőket. A parfümária, kozmetikai szekcióban az úgynevezett Extraordinary Gallery kínál lehetőséget az ismert cégek számára a legújabb technológiát képviselő termékeik bemutatására, továbbá a luxuskozmetikumok terén a trendek megismertetésére. Lehetőséget kapnak azonban a start-up cégek is, amelyek saját külön kis kiállításukon, a spot on Beauty-n mutatkozhatnak be.

Megígérjük Nektek, hogy figyelemmel kísérjük a vásárt és később beszámolunk még róla.

Zsuzsa N. Vadász