Top
Májusban irány Genf! – Szépségportál
fade
2055
post-template-default,single,single-post,postid-2055,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,tribe-no-js,flow-ver-1.3.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Májusban irány Genf!

Májusban irány Genf!

Érdemes felvésni a naptárba: május elején olyan nemzetközi vásár lesz Genfben, amelyet tanácsos figyelemmel kísérniük a szépség- és egészségipar szereplőinek.

Májusban, Genfben az egészség, az egészséges életmód különféle területeivel összefüggő termékek és szolgáltatások nemzetközi kínálatával ismerkedhet meg a szakma és általában is az érdeklődők. A Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) által szervezett közös nemzeti standnak köszönhetően a magyar kínálatot is felvonultatják a nemzetközi bemutatón. A május 6-8. között Genfben megrendezésre kerülő Vitafoods – Finished Products Expo Europe 2014 étrend-kiegészítő szakkiállításon, a közös standon magyar cégek kapnak lehetőséget a bemutatkozásra. Ők pályázat útján kedvezményesen vehetnek majd részt a vásáron.

 

[stextbox id=”portal” float=”true” width=”300″]Főbb témák:
•    Étrend-kiegészítők
•    Táplálék-kiegészítők
•    Funkcionális élelmiszer
•    Növényi gyógyszerek
•    Vitaminok
•    Ásványi anyagok
•    Sport táplálék-kiegészítők
•    Kozmetikumok[/stextbox]

A rendezvény jellegénél – és helyszínénél – fogva kiválóan alkalmas nemcsak általános kapcsolatok, de esetleg befektetők, üzleti és szakmai, akár szakpolitikusi partnerek megismerésére is. A bemutató jelentőségét mi sem mutatja jobban, mint az, hogy mintegy 175 kiállító cég tartotta érdemesnek a részvételt, s a tavalyi rendezvény után végzett felmérés szerint 95 százalékuk kiválónak vagy jónak minősítették a vásárt. 82 százalékuk arról számolt be, hogy olyan látogatóknak tudtak bemutatkoznak, akiket más fórumokon nem lettek volna képesek elérni.

Megkérdezték a vásárra kilátogatókat is arról, hogy mennyire volt számukra hasznos a rendezvény – 61 százalék azt mondta: olyan új termékekre, szolgáltatásokra bukkant, amelyeket egyéb csatornákon keresztül nem ismert volna meg. Ennél is nagyobb volt azoknak a látogatóknak az aránya – 95 százalék –, akik nagyon fontosnak minősítették a vásárt az üzleti ciklusaik szempontjából.

Zsuzsa N. Vadász