Top
Beautiful Faces: új anti-ageing megoldás a BASF-től – Szépségportál
fade
4614
post-template-default,single,single-post,postid-4614,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,tribe-no-js,flow-ver-1.3.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Beautiful Faces: új anti-ageing megoldás a BASF-től

Beautiful Faces: új anti-ageing megoldás a BASF-től

„Beautiful Faces”, azaz Szép arcok néven új anti-ageing arckezelési koncepciót dolgozott ki a BASF.  Több mint 1200 francia nőt vontak be az előkészítő kutatásba.

Január közepén Párizsban, a Cosmetagora vásáron mutatta be új koncepcióját a BASF, amely ezzel a francia szépségipar termékeinek a fogyasztóit célozza – írja a premiumbeautynews.com szakportál.

A felmérés

A TNS Infratest segítségével 1 223 25 és 75 év közötti nőt vontak be az előkészítő felmérésbe, amelynek eredményeire építve hat fő csoportba sorolták a nőket. Ezen csoportok számára dolgoztak ki utóbb egy-egy mintasorozatot. A felmérés alanyait úgy választották ki, hogy azok az anti-ageing termékek rendszeres használói közül kerüljenek ki, olyanokat vontak be, akik minimum heti rendszerességgel használnak ilyen termékeket. Szempont volt az is, hogy legalább félig ők legyenek döntési pozícióban a termék, a brand kiválasztásakor.

A kiválasztott nőket hat csoportba sorolták, figyelembe véve a személyiségüket, az emocionális szükségleteiket és vásárlási motivációikat. A hat csoport a következő volt:

Energetic (energikus)
Perfect (tökéletes)
Professional (professzionális)
Protected (védelmezett)
Authentic (autentikus)
Creative (kreatív)

 

Testre szabott megoldások

Az autentikus fogyasztóra például az jellemző, hogy nagy hangsúlyt fektet a természetes összetevőkre és környezetbarát módon él. Természetes, nagyobb erőfeszítéseket nem kívánó módon szeretne szép maradni. Ennek megfelelően, a számára legideálisabb termék olyan, amelynek használata egyszerű, nem kell vele sokat bajlódni, nem kell órákat tölteni a tükör előtt. Így készült el például az Authentic Boost nevet viselő termék, egy száraz, ugyanakkor tápláló anti-ageing olaj, amely természetes alapanyagokat tartalmaz és egyesíti a könnyű bőrhidratálást a nem zsíros, bársonyszerű simasággal.

Vagy egy másik példa, a Professional csoportba sorolt fogyasztó számára készült termék: az ilyen fogyasztó konzervatív, fegyelmezett, két lábbal áll a földön. Ennek megfelelően fejlett technikát, képviselő terméket szeret, s olyan brandet, amely az innovációval asszociálható. Számukra készült a Beauty Manager termék, amely valójában egy regeneráló anti-ageing éjszakai krém. A puha zselés krém alvás közben gyorsítja a bőr természetes  megújulását, mégpedig biológiai és enzimes bőrradírozással. Két aktív összetevője segíti a krémet, a sejtek közötti neurodialógus újraszinkronizálásában szerepet játszó achillea millefolium kivonat, a  Neurobiox™, valamint az X-Pressin™ C fejlett hámlasztó rendszer. A krém bőrápoló- és emulgeálószereket is tartalmaz, amelyeknek köszönhetően még puhább textúrát és hűsítő, luxusérzetet biztosít.

Zsuzsa N. Vadász