2014: a rúzs éve
Ha lenne egy nagy szépségipari trend, az a rúzs lenne.
A Huffington Post cikke szerint a körömdíszítés a múlté, amit a The NPD Group Inc., az Amerika TOP 50 cégei közé tartozó piackutató vállalat statisztikáira alapoznak. Az eredmények azt mutatják, hogy 2013-ban több nő vett rúzst, mint valaha, ami két számjegyű növekedést eredményezett az értékesítés nyereségében.
A rúzs eladások együtt növekedtek a körömápolási termékekkel, és a szépségipar 2013-ban a körömlakkokra koncentrált. 2012-ben az eladott körömlakkok mennyisége 32 százalékkal nőtt az előző évhez képest. Így körömipar a szépség szegmens leggyorsabban növekvő üzletágává vált, előre vetítve a forgalmazó és gyártó cégek számára, hogy 2013-ban a körmökre kell fókuszálniuk.
De 2013-ban mégis a rúzs lett a nyertes. “Az ajkak az új körmök” – mondta Laura Weinstein, a Sally Hansen és NYC New York Color marketingért felelős alelnöke.
Ez az jelenti, hogy 2014-ben, a kedvenc smink cégeink még több ajkakat érintő terméket fognak a piacra dobni, a rúzsoktól kezdve olyan termékekig, melyekre eddig nem is gondoltunk (és talán nem is lesz rájuk szükségünk, de úgyis megvesszük őket…).
Te is egyetértesz azzal, hogy 2014-ben a rúzs lesz az év trendje, vagy mást tervezel a külsőd kapcsán?