A környezettudatos márka: Davines
A régi-új szereplő, az olasz Davines, friss lendülettel vágott neki a magyar piac meghódításának. A középpontjában a környezettudatosság áll.
A fiatal, mindössze 30 éves márka a világ számos országában van jelen. A parmai központú, családi tulajdonban lévő cég elsődleges fókusza a fenntarthatóság. Erre irányították rá a figyelmet a napokban Budapesten is. A gyártó folyamat során megújuló energiákat használnak, csomagoló anyagaik nagyrészt újrahasznosított anyagok és a jövőben is újra hasznosításra kerülnek.
Ugyanez igaz magukra a termékekre is. Számos termék összetevőjét helyi kistermelőktől szerzik be, még a többféle festékcsalád közül is találunk olyat, amely 95-98 százalékban természetes anyagokat tartalmaz. A klasszikus festékcsalád mellett azonban nemcsak a természetes pigmenteket tartalmazó alternatívát, hanem még egy három komponensű ammóniamentes festékcsaládot is tartalmaz a termékpaletta.
A bemutató rendezvényt a sokszoros díjnyertes fodrász, Vincent Moutault, a Davines Artistic Team tagjának képzése zárta.
A Davines termékeket itt tudod megnézni és megvásárolni!