Top
Facebook: Egyre többen hirdetnek rajta – Szépségportál
fade
5238
post-template-default,single,single-post,postid-5238,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,tribe-no-js,flow-ver-1.3.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Facebook: Egyre többen hirdetnek rajta

Facebook: Egyre többen hirdetnek rajta

Habár egyre kevesebb az ingyenesen használható hirdetési lehetőség a Facebookon, a jelenlét a közösségi oldalon mindenképpen ajánlatos, még a kis(ebb) szalonok , üzletek számára is. Te mi mellett voksolnál?

 

Tudtad-e, hogy egy év alatt több mint 10 százalékkal, 77,9 százalékra nőtt azoknak a vállalkozásoknak az aránya, amelyek fizetős hirdetéseken keresztül kommunikálnak a közösségi oldalon? A kis- és középvállalkozásoknak mindössze 2,6 százaléka nem költ Facebook-hirdetésekre, 71,3 százalék havonta 50 000 forint alatt, 14,1 százalék pedig 50 és 100 ezer forint közötti összeget szán reklámra ezen a csatornán.

Az RG Stúdió Kft. 209 Facebookozó cég munkatársainak megkérdezésével végzett – az MTI által ismertetett – kutatásában részt vettek 93,8 százalékának van Facebook-oldala, ami 4 százalékkal kevesebb a tavalyinál. Egyúttal csökkent a Facebook-alkalmazásokat és eseményeket használó kkv-k száma is, rendre 13 százalékkal és 10 százalékkal.

Mire jó ez?

A legtöbb kiscégnk (63,1 százalék) az új ügyfelek szerzése a legfontosabb, ezt a márkaépítés (48,7 százalék) követte, a harmadik pedig a régi vevőkkel történő kapcsolattartás (29,2 százalék).
A kkv-k többsége, 52,3 százaléka ugyanakkor kifogásolta, hogy nem jelennek meg a bejegyzései az összes rajongónak, 30,3 százalékot pedig az zavar, hogy egyre többet kell költeni a hirdetésekre, miközben többen úgy vélik, hogy a Facebook kezd veszíteni varázsából.

Más csatornák is népszerűek

Az eredmények szerint a YouTube a második leggyakrabban használt közösségi hálózat a cégek között, a Google+ használata egy év alatt nőtt ugyan, de a platform használata tavaly ősz óta stagnál.

Zsuzsa N. Vadász