Top
Digitális eszközök nélkül nincs üzlet – Szépségportál
fade
2483
post-template-default,single,single-post,postid-2483,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,tribe-no-js,flow-ver-1.3.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Digitális eszközök nélkül nincs üzlet

Digitális eszközök nélkül nincs üzlet

A kereskedelemben jó digitális stratégiával, az online és offline eszközök kombinálásával és „élményüzlettel“ több vásárló vonzható be.

A CBRE, a világ vezető ingatlantanácsadó cége most közzétett kutatási eredményei szerint a kiskereskedők túlnyomó többsége (87%-a) úgy érzi, a digitális technológiák jótékony hatással lesznek a forgalmukra, és többségük (80%) szerint az üzletekbe látogató vásárlók száma is nőni fog.

A digitális technológia integráns részét alkotja a kereskedők fegyvertárának. Szinte mindegyik megkérdezett (85%) rendelkezik olyan eszközzel, ami a digitális stratégiájára épül, és meggyőző többség (87%) működtet webáruházat. A digitális technológiát a kereskedők arra is használják, hogy bevonzzák a vásárlókat az üzletbe a közösségi médián keresztül, okostelefon-alkalmazással, vagy helymeghatározás segítségével.

ball-63527_1280

„A digitális korban ma még fontosabb, hogy a kereskedők értsék a márkáikat és azt, hogy a vásárlók miként lesznek elkötelezettek. A technológia fejlődése erre egyre több eszközt kínál, így a kereskedők, akik felhasználják a digitális technológiákat, nagyobb eséllyel lesznek sikeresek. Ez igaz a teljes kiskereskedelmi szegmensre az élelmiszertől a divatáruig, a luxuscikkektől a tömegtermékekig.” – nyilatkozta Neville Moss, a CBRE európai kiskereskedelmi kutatásokért felelős vezetője. „A sikeres digitális stratégiák egyértelműen befektetést igényelnek, aminek nemcsak a technológia költségét, de az azt működtető munkatársak felvételét és betanítását, és az üzleti modell újra-szervezését is fedeznie kell. Ez a befektetés az új technológiába nélkülözhetetlen, hogy a versenytársak elé kerüljenek.” – tette hozzá Neville Moss.

Digitális eszközök

• A kereskedők 85 százaléka rendelkezik digitális eszközökkel

• Majdnem minden kereskedőnek (87%) van webáruháza

• A kereskedők 88 százaléka használja a közösségi médiát (Facebook, Twitter) hogy kapcsolatba lépjen a vásárlókkal

• A kereskedők több mint fele rendelkezik okostelefon alkalmazással, 35 százalék működtet az üzletekben digitális kijelzőt/kioszkot termékkeresésre és vásárlásra.

speakers-213232_1280

Üzlethelyiségek

• A kereskedők kétharmada változtatott az üzlet kialakításán. Ebbe beletartozik a táblagépek vagy digitális kijelzők telepítése az online rendelésekhez és a teljes árukészletet bemutatásához, illetve nagyobb „élményre sarkalló” üzlethelyiségeket alakítottak ki.

• A boltok berendezésének változtatása folyamatban, a kereskedők 58 százaléka tervez további újításokat.

• Csak a kereskedők 18 százaléka válaszolta az, hogy a digitális technológia térhódítása nem befolyásolta a boltok berendezését és nem is tervez változtatást a jövőben.

Forrás: http://www.cbre.hu